dec
31

"Nem értem ezeket az embereket, minek örülnek annyira? Attól, hogy vége lett egy évnek, még nem lesz másmilyen a következő. A munka világában minden év egyforma, és attól, hogy megint január elseje lesz, nem fog megváltozni semmi." - magyarázta nekem tegnap egy fiatalember a Vörösmarty téren.

A fenti vélemény szerintem egy nagyon reményvesztett ember véleménye. Az új év megünneplése arra ad lehetőséget, hogy átgondoljuk, mit rontottunk el az előző évben, és mit szeretnénk jobban csinálni jövőre. A legtöbb ember sikerekről, boldogságról, gazdagságról álmodozik ilyenkor. Szerintem ez az attitűd, ami előre visz. Meg kell állnunk néha, és végig kell gondolnunk, hogy hogyan tovább. Új célokat, terveket helyezni kilátásba, hogy legyen miért küzdenünk a jövőben. A fogadalmainkkal teszünk egy lépést előre a sikereink érdekében. Nem csak anyagi sikerekben kell gondolkodnunk. A lelki egészségünk megőrzése érdekében nagyon fontos, hogy pozitív jövőképet alakítsunk ki magunkban, legyenek céljaink, bármilyen aprócskák is.

Az újévi szimbólumok mind arról tanúskodnak, hogy az emberek évszázadok óta hasonló vágyakat fogalmaznak meg december 31-én éjjel:

 A lóhere a szerencsét szimbolizálja, a pezsgő a gazdagságot, a malac pedig kitúrja a szerencsét a föld alól.

 

Mindenkinek Boldog és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánok!

süti beállítások módosítása